לופוליאנסקי: "מרן הרב אלישיב זצ"ל היה לי למליץ יושר גדול" • האזינו

    דוד לזר 2 Comment on לופוליאנסקי: "מרן הרב אלישיב זצ"ל היה לי למליץ יושר גדול" • האזינו
    8:26
    01.05.24
    חדשות קול חי No Comments on אזעקות בצפון; צה"ל תקף בחמישה מרחבים בדרום לבנון | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יום שמחה במגזר החרדי: ראש עיריית ירושלים לשעבר ומייסד 'יד שרה' אורי לופוליאנסקי לא יכנס לכלא ולמרות שערעורו לא נדחה – עונשו יקוצר באופן דרמטי מ6 שנות מאסר בכלא ל6 חודשי עבודות שירות, כך הכריעו היום (שלישי) חמשת שופטי בית המשפט העליון שדנו בערעורם של שמונת הנאשמים בפרשת הולילנד.

    לפני זמן קצר שוחח לופוליאנסקי עם בצלאל קאהן ב'קול חי' ואמר, "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו. ברוך ה', אחרי 6 שנים של דיונים ועינויים, ביקשו שנעשה שירות למען עם ישראל, אני מקווה שהקדוש ברוך הוא ייתן לי ובריאות, ושלא אתן רק 6 חודשים לשירות הציבור אלא עוד שנים רבות למען עם ישראל", אמר לפוליאנסקי והוסיף כי "אני מצר על חברי שקיבלו מאסר, יש כאן הרבה שאלות".

    האם עשו לך עינוי דין?

    "ללא ספר עינוי דין גדול, יש שאלות רבות שאני לא מבין אותם, לא מבין איך אפשר לבנות האשמה לגבי מישהו שנותן תרומה למוסד צדקה ורק על זה דובר לגבי, לבוא ולומר 'אבל היו צריכים לומר לארגן לא לקבל?'", תמה לופוליאנסקי.

    "לדבריו, יש הרבה שאלות הרבה דברים לא ברורים. אני חושב שצריך לעשות תיקון, כולנו יודעים שיש הרבה דברים שצריך לשנות במדינה ובמיוחד בפרקליטות, ואין ספק שצריך כאן תיקון יסודי, שלא יהיה מצב שתופרים תיקים בכדי לקבל תיקים ועוד דברים נוראים כאלה".

    האם אתה מרגיש שתפרו לך תיק?

    "תופרים באופן כללי ולכן צריך שיהיה שינוי רדיקאלי, ה' יעזור, אני מצויד בברכתם של גדולי ישראל שהורו לנו מה לעשות".

    "מרן הרב אלישיב בירך אותי בעניין המשפט, ברוך ה' מלווה אותי, בוודאי היום הוא מליץ יושר, ואני יעשה שירות לציבור, אין ספק שהוא מליץ יושר גדול", הוסיף לופוליאנסקי.

    האזינו לראיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה אם אלי שמחיוף למה אתם לא מציינים